Op 2 juni gaf ik een presentatie over contentstrategie op Conversion Day 2015 in Brussel aan een bomvolle zaal in de Event Lounge in Brussel. Mijn slides en enkele reacties op de presentatie vind je hier.

De conferentie belichte de verschillende aspecten van conversie. Een goede contentstrategie speelt daar absoluut een rol in en helpt het overzicht te bewaren, een duurzame fundering te leggen en het proces soepel te doen verlopen.

Het was fijn te merken dat de boodschappen in mijn presentatie naadloos aansluiten op die van andere sprekers, zoals ‘stop met schreeuwen over jezelf en je producten; zorg liever voor goede service’ en de oproep om echt te focussen op de gebruikservaring (UX).

Conversion Day is een boeiende conferentie georganiseerd door Bloovi, en vindt elk jaar opnieuw plaats. Hou de website dus in de gaten of schrijf je in op de nieuwsbrief voor updates over de editie van 2016!

Hieronder de slides van mijn presentatie en enkele reacties die binnenkwamen via Twitter.

Content Strategy: Make Your Customers Feel More At Home. By Saskia Videler at Conversion Day 2015 from Bloovi

Foto’s door Carlo Verfaille voor Bloovi.

 

 

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *